فاجعه ای دیگر در سوریه / حمایت کشورهای غربی از تروریست ها

رسانه‌های غربی و عربی مانند رویترز، سی‌ان‌ان، الجزیره و العربیه به مانند کشتار الحوله باز هم مدعی شدند که این منطقه با تانک گلوله باران شد سپس نیروهای هوادار نظام اقدام به کشتار مردم کرده‌اند اما منابع سوری اعلام می‌کنند که دیگر برای همه روشن شده است که ارتش سوریه نه تنها از این کشتارها سودی نمی‌برد بلکه نیازی به کشتار کودکان یا زنان آن هم با سلاح سرد ندارد.
 
این در حالی است که کشته‌های الحوله نیز همه از خانواده‌های حامی نظام سوریه بودند.
 
گفته می‌شود 35 نفر از کشته‌ها فقط از یک خاندان هستند.

مانند کشتار الحوله که کشته‌شده‌ها از خاندان‌های مشخصی بودند که یا حامی نظام سوریه بودند یا حاضر به تظاهرات علیه دولت نمی‌شدند یا یکی از بستگان آنان در انتخابات پارلمانی شرکت و نماینده پارلمان شده بود، در کشتار جدید هم همانگونه که از اسامی خانوادگی قربانیان مشخص است، ترورریست‌ها خانواده‌های معینی را برای کشتار بی‌رحمانه خود انتخاب می‌کنند.
 
این کشتارها نوعی جدید از جنایت در سوریه است که پس از انفجارهای شدید و خونین و ترورهای هدفمندی است که در ماه‌های گذشته در سوریه با حمایت کشورهای غربی و عربی به دست تروریست‌ها انجام شد.

منبع خبر


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: جنایات فجیع در سوریه وضع سیاسی سوریه تروریست های سوریه چه کسانی هستند؟تروریست در سوریهتروریست ها در سوریهتروریستحمایت غربی ها از کشتار مردم سوریهکشتار دسته جمعی مردم سوریهحمایت کشورهای عربی از کشتار مردم سوریه

تاريخ : پنج شنبه 18 خرداد 1391 | 16:53 | نویسنده : پیرو |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.